Råkade somna...

Hej på er, har suttit och sorterat mitt löshår fram tills nu och insåg att jag hade glömt av, förlåt... Men nu är jag iaf igång och jag är på gång! Insåg att det mesta ligger hemma eller åtminstonde det jag skulle ha, KUL! Well, att bero på extension ska jag inom kort beställa en ny order med lite av varje!

Råkade även att somna vid 13:30 och vaknade inte till liv förens kl 17:00, asså känns som hela dagen har passerat förbi =/ Nu ska jag iaf dricka lite Red Bulls och påbörja mina redigeringar som måstye bli klara idag! Kl 20:00 ska vi dra oss mot Jönköping för Bio, kommer bli så mys! Därpå ska jag försöka locka med dom på en utgång, ni vet att jag måste ju visa hur vi festar på Västergötlandsvis, även om det sällan går så bra för mig, haha!




1 josefin:

skriven

Då måste jag varmt rekommendera www.hairtastic.se deras recension har absolut högsta betygen.
Tjockt fylligt hår ända ut i topparna. Har länge använt rapunzel men det är inte i närheten av samma kvalité som löshåret från dem. Testa vetja:)

/Josefin

2 Molly Nilsson

skriven

Hej josefin!
Det låter väldigt intressant och något jag absolut bör kika på så fort jag använt upp allt löshår jag har! Toppen tips!! =D