Sagofigur?!

Dåså är det jobbdags och när jag kommer hem ska jag sätta mig med lite rökningar, himla skoj! :) Dagen har varit super mysig, fått massa gjort och mötet gick för övrigt super! Det bästa med att ha lite små lediga dagar/jobba kväll är att man har mer tid till annat. Ska även försöka å tag på min nya hyresvärd och fråga gällande min parkering... Inte ok att glömma mig, haha!

Herre gud, har massa luckor från krogen och dom är långt från haven, haha! Väldigt glad att jag inte vloggade eller någon fick det inspelat. Att bero på det hela ska ni få en fin berättelse om det hela, haha! Ilband kansk jag nästan undra om jag är en påhittad figur i ett sagospel och att min täckmantel är att jobba med kor, haha! Det komiska är att 75% av det är till viss del sanning, vilket är både tragiskt och roligt på samma gång, men vem bryr sig?! Med min lön ska man kanske inte klaga, hihi ^^