Slappdag! 16/3

Go morgon alla super söta bloggläsare, solen skiner och jag är på super bra humör! kom rätt nyss in från en promenad med lillen och ska inom kort göra iordning lite frukost. Skulle även behöva gå en sväng på stan senare för att kika lite saker till lägenheten. Har massa ideér som jag så måste få genomförda, fast andra sidan vet jag inte heller hur länge jag kommer bli kvar i den heller...

Det som sker för dagen är att redigera  videos, planera upp morgondagen och kanske ha ett möte. Den mesta av tiden kommer jag nog bara ha som slappdag, så engagerad är jag idag, haha! Skulle även behöva svänga förbi gymmet efterom jag dels inte kommer befinna mig där inom kort och säga upp mina gymkort. Har liksom ingen jätte lust att ha ytterligare 3 till, haha!  Nu blir det lite mat och så hörs vi mer sen igen, puss på er!