SUUUUG!

Tidigare i veckan fick ni veta att tangentbordet inte fanns med i väskan när jag kom fram och skulle börja redigera videos, samt hämta bilder... Jag mitt smarto hade nämligen kommit på den briljanta idén att ladda över alla bilder osm skulle användas i veckan till min Mac och kunna byta minneskort inför vloggarna jag har. För ersom inte vet har jag olika minneskort till bilder och videos.

När jag väl skulle börja reidgera videos insåg jag att shit jag har glömt mitt tangentbord. Men lugnade mig med att bilderna fanns på paddan som visade sig också var kvar, asså jag avskyr när åsnt händer, haha! Jag och stress går inte ihop... Där av har jag varit lite msått handikappad utan padda, tangentbord och rätt minneskort... Sohar det varit lite problem med precis ALLT!!! En bloggerskas mardröm blev precis besannad eller något i den stilen, haha!