Tål inte stress!

Efter har varit ute på en liten utflykt har jag tillslut kommit hem igen, himla härligt! Vädret har varit super hela dagen och är så himla härligt. Tänkte sätta mig med nästa veckas vloggar som måste bli klara idag, samt försöka ge mig på att spela in lite nytt matrial också. Senare vid 18 tiden ska jag iväg för att luncha och tror det blir thai, super! Ska även se om mitt nya tangentbord har dykt upp i veckan, skulle vara skönt att ha ett hemma och ett hos mina föräldrar så inte samma missöde händer igen, haha!

Trodde ett tag att jag inte skulle kunna fixa mina videos, men lyckades lösas igår kväll, där av att dom inte kom upp förens idag... Upptäckte att min kamerasladd inte var med och JA, jag fick rå panik, haha! Komiskt nog är enda gången jag är otrevlig är när jag blir stressad, det kan alla verkligen hålla med om, haha! #pinsamt