Typåiskt! 5/3

Go kväll alla bloggläsare, asså jag tror jag blir galen, haha! Jag har nämligen lyckats låsa min mobil och får ingen kontakt med itunes för att låsa upp min pinkod.... Givetvis gjorde jag min pinändring under fyllan och försökt med alla olika tänkbara koder och detgår fortfarande inte, haha! Aja får ringa apple imorgon och fråga hur fanken jag ska gå till väga!

Hoppas ni haft en bra dag för övrigt! Det har iaf jag och införskaffat mig ett sminkbord till den nya lägenheten, syper mysigt! Ska sätta lampor runt själva spegeln och med jag menar jag givetvis en annan, haha! Var dessutom iväg och kikade tvättmaskin, lägenheten jag tog hade dock ingen tvättmaskin, så där av att jag letade efter en. Visste ni att dom låg på 7-12   laxar?! Hade inte en blekaste om detta, hihi :) Nu ska jag ta lite chill pill och redigera fredagens video när jag äntligen kommit intill en tv, bloggar mer sen igen, puss på er!