Allt blev bara fel 30/5

Go morgon alla bloggläsare, hoppas ni mår bra och sovit gott, för det gör nämligen jag! Satte mig nyss framför datorn och ska fixa lite inlägg nu för att sedan kunna åka iväg och storhandla. Har en hel del saker att göra utöver min redigering och morgondagens inlägg. Eftersom jag lämnar Västragötaland redan imorgon för intervjun så måste ALLT vara klart inför morgondagens inlägg, samt kameran laddad!

Övrigt av dagen ska jag mesta dels bara jobba och det känns helt okej, nyligen tagit lite frukost och ska inom kort göra mig iordning för dagen. Slänger upp bilder från gårdagen med och då min bakis mat som blev en pizza, inte fel! Tur att ni inte var med inne på pizzerian, asså när jag är trött/bakis funkar inte mitt huvud alls mer eller mindre, haha! Trodde att menyn var ett par riktigt fula tavlor, fick färska tomater till franska tomater och Havetspizza till hawaii, ah ni hör själva... Men pizzan var riktgit god som tur var och nu ska jag fortätta med itt, hörs mer sen igen, puss på er!


1 Pia:

skriven

Mums, den såg riktigt god ut! :)

2 Molly Nilsson

skriven

Det var super! Helt klart hittat en ny favoritpizzeria!