Avskyr sprutor utom vissa 9/5

Go morgon alla bloggläsare, dåså är man i lilla Skövde och sitter nu på Rådhuset med Linda, hon som ska intervjua mig inför sommarpratarna. Riktigt nervös inför detta och hoppas allt går fint, frontar med eller mindre hela mig och många punkter är väldigt känsliga och saker jag sällan pratar högt om... Men hoppas det blir bra!

Var tidigare idag hos doktorn för att göra lite tester, as tråkigt + att det gjorde ont, haha! Avskyr smärta och när jag var liten var jag inte spruträdd utan blivit det på senare tid =S Fattar ni, spruträdd, haha! Okej vissa "sprutor" går väl bättre än andra om ni förstår vad jag menar ;) Men allt gick bra och väldigt trevlig personal hade dom så det lugnade mig betydligt! :)

Nu ska jag vara lite social och så hörs vi mer sen igen, puss på er!