Det kommer bli bättre

Hej på er alla goingar, dåså är mitt möte för dagen avklarad och känns super! Lite små öm i kroppen och får hoppas det inte är någon förkylning på gång nu, har massa skoj att se fram emot helgen och även veckan efter, men det är mer eller mindre hemligt, hihi ^^ Ska försöka ta det i veckan så människan slipper delta i mitt vloggande, kanske inte det första man vill om man träffar mig för första gången, haha!

Övrigt har dagen varit rätt slapp och funderar spela in en lunch-lådan. Fick det som önskning på min Instagram, super sött btw! Åh blir så glad när ni skriver till mig, det gör verkligen min dag till en lycklig saga :) Nukänns det verkligen som allt rullar på igen, trots allt som hände veckorna tidigare med gården och allt så känns det som om jag är på topp igen! Nu ska jag mysa med en film och försöka komma på om jag ska ta en lunch låda eller något annat, bloggar mer sen igen, puss på er!


Hittade en gammal bild på min första Crusing, OMG minns den kvällen för väl på gott och ONT, haha!