Helt klart värt ont i magen 12/5

Go morgon alla bloggläsare, solen skiner och jag är på toppen humör! hoppas ni också är det och att ni sovit gott! Själv ligger jag i sängen och kikar på en serie och mummsar i mig lite glass. Som ni vet är jag laktos, men denna glassen OH OMG, löv it! När jag kikat klart på denna ska jag sätta mig med lite jobb och även påbörja dagens video som egentligen skulle upp igår... SORRY =/

Det som annars sker för dagen är att jobba med texten inför sommarpratarna, fixa diverse inlägg, gå igenom det jag skrev ner från mötet igår och jobba med dagens video såklart! Nu ska jag kika vidare och så hörs vi mer sen igen, puss på er!




1 Miss Baby Peaches:

skriven

Gud vad gott med B&J!

2 Molly Nilsson

skriven

Håller helt med, sen med nötter i då är det perfekt! =D