Jobbdags 27/5

Go eftermiddag alla läsare, hoppas att ni mår br och sovit gott för det har jag! Mår mycket bättre idag och ska inom kort sätta mign er med första videon. Hoppas jag ska hinna göra en till innan jag åker hemåt! Som ni vet är det crusing imorgon/party och för att jag med garanti inte ska komma sent till Emma väljer jag att åka redan idag eftersom vi ska börja supa redan vid 16:00, haha! Detta kan inte sluta lyckligt...

Övrigt av dagen blir massa jobb och sedan iväg hem till mina föräldrar, super mys! Ska även ringa bilfirman som aldrig hörde av sig... Väldigt begåvat att starta upp en firma och knappt vara nåbar. Dessutom har jag bokat tid för Gucci påsalongen på tisdag nästa vecka och blir lite efter jag har spelat in på SR-radio :)Nu ska jag börja jobba med mitt, bloggar mer sen igen, puss på er!