Kluven

Då har man varit och kikat på lägenheten och jag var så fast, så himla fin och STOR! Dock vet jag inte riktigt om det är värt att satsa eftersom det skulle behövas en hel del renovering och göra det i en hyresrätt känns kanske lite dumt eller vad sägerni?! :) Värt eller ovärt =/

Det bästa jag tyckte med den var köket och dom dubblabalkongerna, en på vardera sida och nackdelen var att duschen och toan låg i olika rum, men andra sidan kan det vara en fördel också! Åh så himla kluven... Nu är jag iaf full gång och gör potatisgratäng, så gott!

Eftersom videon inte blev av pga att jag somna tänkte jag att jag slänger om dagarna bara och att den kommer upp imorgon :) Eftersom jag måste ha blött hår och OM det inte funkar känns det ganska surt att sova i vått hår, ah ni förstår nog vad jag menar :) Bloggar mer sen igen, puss på er!