Mot affären

Hej på er, då är man klar med ett möte och det gick kanon! Ska inom kort ta mig en paus framför tv:n innan jag fortsätter med mitt jobb. Eftersom jag nu mer lyckats luska ut lite olika arbetsmöjligheter gällande bloggen kommer detta kanske underlätta massor! Det jag nämligen funderar över är att skaffa ett tangentbord till min iPad. Då ett vikbart man skulle kunna ha med sig i väskan, hade varit super smidigt!

I dagens video kommer jag dessutom prata mycket om just detta elle åtminstonde saker som underlättar mitt jobb gällande blogg. Men mer om det får ni en video på senare ikväll. Nu ska jag ut med lillen, sen blir det handla lite mys inför kvällen och sedan jobb eller jobb innan mys framför tv:n men antog ni förstod det, haha! hörs mer sen igen, puss på er!


1 Zaisha <3:

skriven

ser fram emot den videon :)

2 Molly Nilsson

skriven

Aw tack vad sött sagt och ber omursäkt att den kom upp senare än vad jag planerade... Men hoppas den var värd väntan :)