Myskväll med film och popcorn

Go kväll alla bloggläsare, ursäkta att gårdagens video inte kom upp men hade helt missat det! Eftersom vi fick problem med en av våra chaförer blev sjuk fick vi alla mer eller mindre stressa. Timmen jag hade som extra var plötsligt ett minne blått och där av att jag helt missade att ladda upp videon här på bloggen... Mennu ligger den iaf uppe och efter detta inlägg kommer gårdagens vlogg.

Tidigare imorse tog jag och Challan en lång promenad med hundarna där dom fick springa lösa och solen visade även sin bästa sida, himla härligt! Dock valde jag att lämnam obilen och kameran hemma... Men i övrigt fick jag med allt annat :) Blev grillning tidigare idag hos mina föräldrar och var super mys!

Idag har jag varit på så himla bra humör och allt kännts verkligen super, även om vloggen från gårdagen blev lite kort, vilket jag ber om ursäkt för... Men hoppas morgondagens vlogg blev bättre åtminstonde! :) Nu ska jag popa lite popcorn och krypa ner i sängen för att vakna med nya krafter imorgon, natti alla sötisar!