Något jag vill bli bättre på

I veckan som var lyssnade jag på en podd där dom pratade om att vara tacksam för saker. Det fick mig inse att det är mycket man faktiskt tar förgivet. Det kan vara allt från att man har alla sinnen fungerbara, kuna röra sig eller att ha människor som bryr sig om en. Jag glömmer ofta bort att vara tacksam för små saker, vilket jag nu ska bli bättre på och därför börja skriva ner 10 saker 1 gång i veckan som jag är tacksam för som jag sedan läser upp morgon och kväll tys för mig själv.


* Att kunna gå
* Att kunna ha alla sinnen fungerbara
* Att jag har en underbarfamilj, släkt och vänner
* Att jag har rinnande vatten
* Att jag har ett hem
* Att jag får chansen till att sammrbeta med olika företag
* Att ingen dag är den andra lik
* Att jag kan ringa mina föräldrar och veta om att allt är bra med dom
* Att jag har super söta bloggläsare som kikar in till och från under dagen
* Att jag kan beundra andras framgångar och inte känna avundsjuka