Nog om hårsnack, dags för jobb

 Go kväll alla bloggläsare, som ni märkt har inte söndagsvloggen kommit upp än, men ska sätta mig med den nu! Somnade i soffan som vanligt och ska nu jobba lite. Fick ett super trevligt samtal tidigare idag gällande nytt sammarbeten och känns så himla skoj! Som inte det är nog har jag nu betat av alla saker jag fått och kan ÄNTLIGEN beställa hem nytt, super!

Fick med syn på at den 23 är mitt läshår 3 månader gammalt och måste bytas ut... Riktigt surt att jag inte fick syn på detta tidigare för då hade jag avvaktat med att sätta om dom... MEN kanske går att ordna upp iaf! Som ni vet har jag trens med lim och tycker det funkar ritkgit bra! Kan byta ut det när man ska ta utväxten tex.

Aja nog om mitt hår, bloggar mer imorgon igen och sov så gott nu alla sötisar,p uss på er!