Parkering check

Go kväll alla bloggläsare, hoppas ni mår super bra för det gör jag! Fick lite besök under kvällen och gvlömde där av bort att uppdatera, haha! Så himla typiskt mig, men kikat film och ska inom kort åka till affären för min soya-mjölk är slut... Önska jag kom på detta tidigare, men sånt är livet!

I övrigt har dagen varit ganska slapp, satt och redigera en video som kommer direkt efter detta inlägget och ber om ursäkt igen at vloggarna denna v blev lite små knas =/ Men hoppas ni förstår och att ni kan se bort från det! Tidigare idag fick jag dessutom reda om min nya parkerings plats, tidigare har jag fått stå vid gatan där många nadra står och fine det har funkat, men ganska drygt i längden med tanke på att ibland vill man ha högre klackar och gå för upp och nedförsbacke är inget jag tycker är allt för skoj i skor med 17-18 cm, haha!