Problem har uppstått

Hej på er, vädret idag är verkligen pisstråkigt och var ute tidigare med lillen, men höll mer eller mindre på att frysa ihjäl... Det är nästan så jag tar fram min vinterjacka, haha! Att bero på något mindre skoj har han som skulle köra oss på Crusingen hoppat av vilket gör att vi står utan chaför... Men vi gråter inte för det, eftersom vi kan ta oss till någon pub och bara rocka loss ändå, hihi ^^

Men med lite tur kanske det löser sig OM våran reserv inte bangar :) Övrigt har jag suttit och jobbat med en video och ska inom kort börja packa ner mitt spink för att sedan åka tillbaks till Västragötaland. Pratade även tidigare idag med Challan om att vi kanske skulle dra oss till Göteborg till nästa helg. Shoppa oss lyckliga och bara leva livet. Det är nämligen som så att en kompis till oss har lämnat Borås och flyttat till storstaden och det ger även mig och dom andra lite idéer, hihi ^^