Skövde med den glade 20/5

Go morgon alla bloggläsare, hoppas allt är bra med er och att ni mår super duper bra, för det gör jag! Nu är man inne i Skövde och ska nu luncha med Emma och ska bli skojsigt. Övervägde på att vlogga idag, men valde att hoppa det tyvärr och fokusera på mitt bloggande. Tycker det är så himla skoj att allt fler kikat in på bloggen och att ni läsare har kommit i kapp youtuberföljarna i att komentera, inte illa! #stolt :)

Idag blir det bara lite allmän shopping, ska kika lite kläder, äta gott och kanske kunna mig en lyxshake! Att bero på mat överlag, idag ska jag hämta min lilla väska där alla mina träningsaker ligger, woop woop! Kanske glömde berätta det att vi sökte som idioter efter den i söndags då jag var hemma för att placera om mina extension och alla trodde den låg nedpackad hemma hos mig... När jag precis kommit till Jönköping fick jag ett mess om att den låg bakom fotöljen asså?!

Aja ska bli skönt att få hem den och börja träna igen. Verkligen saknat det och kännt ig lite små lat =/ Men nu ska det bli ordning på detta, woho =D