Supper peppad 24/5

bloggläsare, solen skiner och jag är på super bra humör! Sitter just nu och äter frukost och ska inom kort ut med lillen. Senare under dagen/eftermiddagen ska jag öva på mitt naus inför sommarpratarna, samt spela in en sak. Är verkligen super taggad inför detta och glad att jag fick erbjudandet =D Men är mycket väl medveten om att det är tack vare er! Alla ni som följt mig från början, utan er hade det ALDRIG gått! Det är en av många naledningar till att jag aldrig kan tacka er nog, ni gör mer än vad ni förstår! =,)

Det som annars sker för dagen är att jobb, men i en mindre betoning än igår och ladda upp inför helgen! Det blir nämligen Crusing och då SKA jag försöka ha framme kameran mycket mer så ni får se! Iaf för er som kanske aldrig varit på en kan det vara skoj att kika på?! =) Nu blir det fixa lite annat så hörs vi mer sen igen, puss på er!