TACK!

Sitter just nu på salongen för att få klorna fina och dom var super söta som fixade in mig trots att dom var fullbokade, gulligt va?! :D Så himla sött och träffade även en kompis på stan som jag inte sett sen början av min utredning och japp, allt var inte sig likt, haha! Solen skiner i lilla Skövde och saknar denna staden, men skönt att åka hem till mitt sen :)

Gucci fick dock ingen tid... Men ska se om en annan salong kan ta emot henne! Kommer fortsätta gå till henne vi har haft, tycker hon är så himla grym! Dessutom stormtrivs Gucci hos henne, vilket vore dumt att byta helt! :)


1 Ewelina:

skriven

Åh så fin! Är det en papillon? Jag har också en :)

2 Molly Nilsson

skriven

Det stämmer mycket bra, hon är e liten papillon och vad roligt att höra du har en också! Hoppas du är lika nöjd med din som jag är med min =)