Tänk först, handla sen

Idagens läge känns det som allt fler yngre drabbas av näthat och tycker det är så himla hemskt! Det käns som att nu mer kan man inte längre vara trygg i sitt egna hem utan att det följer med en 24/7... Att jag som offentlig person drabbas av det är nog ganska självklart och mycket är till personer som redan haft något emot mig från början och sedan ser att det går bra.

Men eftersom jag bloggat så länge och fått så mycket hat sen tidigare rinner det mer eller mindre av. Men till personer som inte är vana av det utan bara vill bli accepterade är det HEMSKT! Jag skiter i om folk ger sig på mig, do it! Men andra som inte har ork eller kan försvara sig, ge fan i det! Tänk på vad ni skrivier i sociala medier och till personer ni skriver till. Jag tror gott om alla fram tills motsatsen är bevisad där av anser jag ingen förtjänar att bli trackad pga läggning, diagnos eller utseende, Alla människor är unika och fina som dom är! =)