Tror ni det skulle funka

De senaste dagarna har jag verkligen funderat över hur jag vill göra med min blogg och youtubekanal så den går hand i hand. Idag tycker jag allt är väldigt rörigt och vill mer eller mindre bara spy på skiten, haha! Skämt och sido! Ni som följt mig en längre period vet att jag engång körde "utgångs-outfit" och det är något jag vill börja med igen. Därför funderar jag nu på hur jag ska lägga upp detta...

Som ni vet gör jag 6 videos var av 3 är vloggar och 2 är "vanliga" eller hur man ska säga. Dom "vanliga" videos kommer dyka upp som dom ska någon gång under veckan och börja slänger upp Utgångs-outfits en på tis och en på torsoch trappa ner mina vloggar till 2 istället för 3 och enbart köra helgvloggar.

Anledningen till detta funderande är att jag vill skilja min kanal och blogg åt varandra, vad tror ni?! =)