Underbar känsla

 Hej på er, dåså är mötet 2 avklarat och känns hyffsat okej! Lite små degig i huvudet, men går nog över allt eftersom! Planerade upp att göra ett TS-snack och senaste videon var väldigt uppskattad av olika personer oavsett trans eller inte. Tydligen var det fler än jag som inte fått den informationen gällande adoption och känns skönt att jag fick upp den videon! :)

Nu blir det lite mat och sedan jobba med inlägg, svara på komentarer och mailen. Ibland önska jag att jag kunde dubblera mig, fast andra sidan hade det kanske lbivit ännu bökigare då, haha! Har med fått kontakt med ett dagis, känns super! Ska försöka hälsa på hos dem i veckan med lillen, aw känns som hon blivit så stor och ska börja på dagis =,) Måste såhär alla föräldrar känner sig, vet att det bara är en liten hund, MEN för mig betyder hon allt och där av min känsla för att låta henne börja på dagis, sweet =D