Vad tror ni?

Som ni vet har jag nu bestämt mig att göra om i mitt schema gällande videos och inlägg. Men i och med att jag ska börja leva mer på mitt bloggande vill jag också utöka mina uppdateringar och nedan har ni en "mall" jag tänkte utgå från.

Mån 4 inlägg + Vlogg
Tis 6 inlägg                
Ons 4 inlägg + Video
Tors 6 inlägg             
Fre 4 inlägg + Video 
Lör 4 inlägg              
Sön 3 inlägg + Vlogg

Som ni ser kommer jag slänga upp ett inlägg mer än vad jag brukar i vanliga fall göra och det är för att kompencera upp dagarna jag brukade vlogga på. Jag hoppas detta blir super duper och att jag verkligen kan leverea under helgerna också framöver! Denna veckan provkör jag schemat och att gårdagen blev knas var för dålig organisering, men fram över kommer mina inlägg se ut följande såhär. Vad tror ni bra eller dåligt?! =)