Värsta helgen på länge!

I helgen åkte jag till Kristianstad och den resan lär jag SENT GLÖMMA... Utgången blev faktiskt tummen upp men innan dess OMG! Jag har nog aldrig mått så dåligt av mina hormoner som jag gjorde då och allt var verkligen upp och ner. Där av att jag uppdaterade så dåligt på lördagen och hoppade bloggandet HELT under Söndagen.

Meningen var att jag skulle direkt hem och hämta Gucci på onsdag, men istället tog jag bilen upp och hämtade min bäbis samma dag som jag åkte hem. Dom sista milen kändes som en evighet och att magen skulle vändas ut och in... När jag kom hem skulle jag börja redigera men hade verkligen 0 ork =/ Somna vid 16:00 och vaknade morgonen därpå kl 08:00 för att göra mig klar för intervjun som gick toppen! Men idag mår jag mycket bättre!




1 Anonym:

skriven

Skönt att du mår bättre! ☺️

3 Molly Nilsson:

skriven

Tack så jätte, jätte mycket båda 2, super gulligt! =)

2 Johan

skriven

Skönt att höra att du mår bättre! ☺️