Älskade Mamma & Pappa! 5/11

Go morgon alla underbara, sorry för dålig uppdatering igår och idag men hade lite fullt upp efter Toyota. Jag skulle åka vid kl 15:00 och kom iväg kl 20:00, haha! Hur som hade jag ingen tid att passa så det var skönt! Nu blir det att slappa fram till kl 16 då jag MÅSTE börja sminka mig eller åtminstonde göra håret, haha! Vid 17:30 kommer den Glade och hämtar mig för sedan åka till förfesten, pallade inte åka buss och sen tåg, haha! Det verkar som vi ska åka komunalt... MEN om inte kanske vi tar in oss på annat sätt, hihi ^^ Avskyr att sitta bland massa och svettas, bara sjukt drygt! Senast jag åkte komunalt var till Skövde då tåget inte gick från Falköping, jag var "jätte glad", haha!

Övrigt har jag tagit det lugnt och ska slappa lite framför en film innan jag börjar göra mig redo för nattensbravader. Jag har lovat go bananas och alla som sett mig på krogen vet vad det innebär, haha! Vädret är dock super B, men får hoppas det klarnar ikväll iaf! Bero på något annat ska jag försöka hitta min krogenkamera, helt spårlöst försvunnen ='( Fick ett jätte gulligt mess igår kväll och blev lite förvånad och glad, haha! Vad saken gällde behöver vi inte gå in på, men aja.

Det bästa för övrigt med att vara hemma är hur Mami skämmer bort en, inte för min pojkvän gör det men älskar att hon fixar vegansk milkshake och skivade äpplen, så sött! Igår stoppade hon även om mig som när jag var liten så sött. Älskar när man bli ompysslad, gillar ni inte sånt också?! =D