Bara så SJUKT nöjd! 17/11

Go eftermiddag alla bloggläsare, ledsen för as sen uppdatering men jag har verkligen inte haft lust att blogga, asså verkligen INGEN så jag tog lite ledigt, hoppas det är okej! :) Blev mycket mobilbloggande igår men hade fullt upp och blev en sväng till Biltema och åt ute på en liten resturang vi åt ihop med hans familj för några månaders sen. Sen nä vi kom hem blev det lite åkande med bilen och slutade med att vi hamnade hos hans föräldrar där vi satt och pratade fram till sent på kvällen.

Idag har inte hänt jätte mycket, låg och tänkte på hur bra mitt liv faktiskt är till skillnad för något årsen... Asså det var väl bra då med, men jag stod verkligen helt solo och kände mig ganska ensam många gånger. Men idag har jag allt jag behöver, jag har inte samma lägenhet eller höga lön jag engång hade, men jag trivs med det. Jag har så jag kan överleva och göra det jag vill utan att känna mig för begränsad. Men det bästa av allt är att jag vaknar utvilad och alltid har någon som kommer hem till mig och ger en hejdå puss innan han går till jobbet.

Det får alla saker runt om inte betyda något längre och det är så livet ska vara! Det låg jag och tänkte på tidigare idag och därför är jag så himla lyckligt lottad att ha livet jag har idag <3