Bekräftelsebehov!

Asså dagens bekräftelse behov asså OMG finns det något stopp på det eller va?! Komentera om du tycker jag är söt/sexig etc. Komentera om du vet vem jag är bla bla bla... Asså dessa människor åste innerligt skaffa sig en HOBBY. Vad gjorde ni innan FB-fanns?! Enda gången jag skriver på min fb är om det händer något ellero m jag vill spy ut lite saker. INTE för att väcka rubriker eller få respons, snälla... Jag är ärlig och står för vad jag tycker och tänker, sen om det inte faller någon i smaken, vad drabbar det mig?!

Alla har olika åsikter och jag VET att mina åsikter kan reta galfebern för små svenssons, vem ärligt palla bry sig... Oftast är dom ändå missnöjda över sitt egna liv och önska dom hade gjort hälften så mycket jag gjort, så varför skulle jag ta åt mig?! Det är inte så jag umgås med dessa psykopater, haha! En komentar/status säger så mycket om en person och oftast när jag läser sådana komentarer tänker jag direkt

Antingen har hen inte fått sex på länge (vilket inte vore så kontisgt, kul att ligga med en kaktus?!)
Hen trivs inte på sitt jobb men vågar inte byta pga det är förjobbigt att skicka en ansökan(Jätte "jobbigt")
Hen vill verkligen ha ett jobb där hen tjänar 25-30 efter skatt (Lycka till, ring när du lämnat pluto)