Billigt med städerska!

Hej på er, är i fullgång med maten och har även hunnit att städa genom lägenheten, så himla skönt! Dessutom har jag kommit på bästa julklappen ever till mina underbara föräldrar! Hoppas innerligt dom kommer bli glada för den och redan typ bokat in detta, haha! Med tanke på allt dom gjort för mig är det inte mer än rätt att ge dom detta! Men kommer berätta mer efter jul vad exakt det är, fram tills dess får det bli en hemlis, hihi ^^

Dagen i övrigt har varit toppen och fotat lite saker osm ska upp kommande vecka och även haft lite möten inför kommande saker ni kommer få ta del av om allt går som det ska! =) Ska försöka få bort de 7 lådorna som står i vardagsrummet och bara skräpar... Jag tror allvarligt att tvätta och säda börjar bli min hobby, haha! Ni som sett mina vloggar från start VET hur det engång såg ut, haha! Då rörde det mig inte i ryggen om disk låg lite här och var. Men idag är det bland det värst jag vet!!!

Men ska väl vara ärlig att jag jobbade väldigt mycket under den tiden och hade sällan tid... Där av att jag hade städerska tillslut för det inte gick ihop för mig. Kan verkligen rekomendera alla som har svårt att komma igång med att städa, dessutom kostar det inte super mycket heller! Tror jag la 250 kr i timmen, helt okej?! =) Aja nu ska jag röja det sista i köket och sortera jag testa saker och kläder i en påse så jag slipper ha det framme, bloggar mer sen igen, puss på er!


 
1 Josefine Svärd:

skriven

Vilken höstig bild!

2 Molly Nilsson

skriven

Tack ska du ha! =)