Blickar framåt!

Igår var jag hemma hos mina föräldrar och blev en lunch med Papi som var helt underbar! Asså den Pizzan kan vara det godaste jag ätit på bra länge! Degen/brödet var tunt och saftigt och alla grejer på blev som den smällte i munnen, helt sjuk känsla! Men trots den goda maten blev det i daglig ordning att vi pratade om lite affärer och om mina möten jag hade under eftermiddagen, INNAN nageln gick av...

Jag berättade att jag ska börja med 2 nya projekt som båda kan bli en inkomstkälla inom tid och det är att eventuellt starta 2 företag, så spännande! För er som är nya här har jag alltid fullt upp och eftersom jag inte haft några direkta mål det närmsta året pga allt som hände tidigare under året känns detta super skönt att ÄNTLIGEN få foten ur och börja med något nytt! Dessutom är det skön att ha mina förldrars syn på allt eftersom dom alltid kan komma med goda råd!


 



1 Josefine Svärd:

skriven

Åh va gott det där såg ut!

2 Molly Nilsson

skriven

Den var verkligen super, synd jag inte tog med min systemkamera... Men helt klart godaste pizzan jag ätit på länge! =D