Det skulle bli 4 men blev 5!

Go morgon alla bloggläsare, hoppas ni mår bra för det gör jag! Eftersom jag hade min lediga dag igår tog jag det bara lugnt, började klippa i en video som ska upp senare idag och äve planerat om i mitt bloggande. Min tanke är nu att jag ligger på 4-5 inlägg om dagen för att verkligen hinna med allt annat i mitt liv. Den senaste tiden har det känt som jag inte hinner vara med min pojkvän och att mitt bloggande tar mycket tid vet vi båda sen innan, men mycket handlar också om prioritera varandra i ett förhållande, hoppas ni förstår!

Det inlägg jag valt att ta bort är nämligen mina sponsrade inlägg som kommer upp och kommer ersätta dom med utgångsoutfit under onsdagar och lördagar. Vilket innebär att onsdagar KAN få 5 inlägg eftersom jag har mer "ledig" tid till att verkligen fokusera på dem och även lördag såklart! Lördag förblir som vanligt 3-4 inlägg beroende på hur speckad min dag är, haha!

Btw videos kategoriserar jag inte som inlägg så det förblir 5 inlägg alla dagar i veckan när jag väl tänker efter, haha! Jag och matte säger jag bara! Men som jag sa videos är ganska enkelt och där av att jag inte drar dom i samma bana eller hur jag ska säga, hoppas ni förstår min röriga förklaring! Nu blir det jobb och så hörs vi mer sen igen, puss på er!