Detta kommer inte gillas!

Hej på er, hade helt glömt av bloggen och kom på det efter jag nördat ner mig i diverse videos, haha! Insåg att just det har några som väntar på min uppdatering, så var det, haha! Asså 0 koll, men sånt är livet! Ska inom kort börja dammsuga så fort killen åkt på någon middag som han och hans pappa är bjudna till (inom företag dom jobbat ihop med). Ibland underbar jag vart min egna livsgnista tog vägen, men det dyker nog upp allt eftersom! Bero på det, tror ni att man kan stanna i en och samma bransch utan bli knäpp eller börja klaga?! Jag vet själv att jag sa max 5 år, sen lämnar jag lantbruket och har iof 3 år kvar att nyttja, haha! Nej men ni förstår vad jag menar hoppas jag! Vet med egen säkerhet att ett och samma yrke hade varit AS TRÅKIGT i längden.

Stor tumme upp till er som utför samma arbete dag ut och in, utan att gnälla! Enligt mig är första gnället en början att nu måste jag söka nytt, haha! Visste ni att jag en tid tänkte söka till brevbärare bara för att se hur det var, hihi ^^ Nu blev det aldrig så pga vädret, ska man vistas bland folk vill jag gärna se någorlunda vettig ut och där av att jag aldrig gjorde det, men tanken fanns! Tycker man ska prova så mycket man kan utan att vara allt för kräsen. Jag har fått lära mig att provar man aldrig kommer man aldrig få veta... Bästa lärdomen och det har tagit mig långt! Nu ska jag sluta babbla och locka ut råttan under sängen, ska försöka klippa hennes klor. Detta är något hon avskyr och något jag brukar låta salongen göra och vet inte om hon hinner få tid i helgen så ska försöka ge mig på det på egen hand, tur jag har godis, haha!