Dom känner mig!

En sak som är nackdel med sociala medier och alltid stå i centrum är att alltid ha folk omkring sig och som vet vem man är. Jag AVSKYR att gå i affärer ensam eftersom då känner jag mig väldigt naken... Alla vet vem och vad man är och alla blickar vandrar över en. På krogen är det okej för då är jag för packad för att fatta, men i nyktert tillstånd är det värst! Jag blir alltid stressad och nervös över att behöva gå ensam. Där av att jag alltid pillar på mobilen för att ha något annat att fokusera på, haha!

Visst man vänjer sig att ständigt ha folk som kollar efter en eftersom man varit med i tidingar och radio. Det är ganska självklart?! Men det är just därför jag älskar min familj, släktingar och vänner, hos dem/i deras gemenskap är jag alltid trygg och plötsligt försvinner all oro, super skönt! Sen att jag valt att inte fronta min pojkvän i någon socialmedia gör det att han är verkligen min trygghet. Han vet vem jag är bakom kameran och utan sminket. Han vet mina svagheter och ser när jag är ledsen och gråter över att jag ibland kan känna mig misslyckad... Min pojkvän är en väldigt stor del i mitt liv och där av att jag håller honom helt utanför detta, även om många som intervjuat mig försökt luska ut namn på honom och övrig fakta... Min familj, vänner, släktingar och främst min pojkvän är min trygghet och så vill jag att det förblir, utan dom skulle min bloggvärld aldrig funka!