Får bara ont i magen!

Nästan alla kring min ålder tänker på att skaffa barn och vissa av dem har gjort det, stort av dem! Men att få frågan "när är det din tur?", man bara seriöst?! Baraa för att du pront ville ha eller glömde skydda dig varför måste jag bli påtvingad?! Sämsta ursäkten jag fick var för att hens unge skulle ha någon att leka med... Ah för jag vill säkert paja hela mitt liv pga en liten plutt som jag måste dras med i hela 18 år eller mer, haha! Nej men barn är fina och vissa är mogna och vissa är det inte! Bara se hur det går för dom som inte är kapabla till barn som slussar barnen genom hela familjen för att gå ut på krogen... stackars barn!

Jag vet att jag inte är det, därför skaffar jag det inte och väljer det vänta! Jag har för mycket jag vill göra och se innan jag skaffar något som kommer förändra mitt liv. Oftast blir barn till en stor glädje när barn kommer till och sägs vara bland det bästa man gjort, må så vara... Fram tills jag anser att överfullablöjor, pengar som går till kläder som hen ändå kommer väx ur och massa mer kan det vänta och så kan jag kolla på medans andra som tycker det är underbart få hållas, jag är inte där riktigt än, kanske om 5 år?!