Fattar 0?!

Något jag blir förunnas över personer som verkligen inte kan hållas sams i ett förhållande och ändå pront ska hållas samman till varje pris. När jag var yngre tyckte jag det var sött, helt ärligt vem orkar bråka 5 dagar av 7 möjliga under en vecka?! Att göra slut kan vara super svårt men andra sidan skadar man vare sig själv eller någon annan! Så länge det bara är 2 st är det ganska lugnt, men när det kommer in barn i bilden börjar man verkligen fundera, hur tänker ni 2 nu?!

Klart jag förstår ingen vill skilja sig eller göra slut i onödan, men efter 711 bråket under 1 år måste man väl redan där börja se en nyans av att detta är helt omöjligt?! Starkt till er som orkar men jag pallar varkligen inte sånt, jag tröttnar bara om en kille uppvaktar mig på fel sätt, haha! Säger ganska mycket för visso att jag har ganska höga värderingar om dom jag träffar, men hellre det än att inse 6 månader senare att detta gav mig nada, bara bortkastad tid för honom och främst mig! Finns en anledning till att jag låter boysen skriva först och inte jag, dom som fattar satsar man på och dom som är sega trycker man på delete, ganska enkelt?! =)