Framme!

Go kväll alla bloggläsare, sitter just nu hos min Pojkväns kusin och hans flickvän. Sitter och kikar på Idol och jag jobbar undertiden dom andra kikar på idol. Imorgon blir det vlogga och samt tjejkväll, ska bli så mys! Ska även kika lite kläder och ska bli så skoj och kanske kommer hem med något, vem vet?! :)

Ska även boka tid för klorna imorgon och kanske kan få tid i veckan som kommer, hade varit så skönt! Bero på något annat funderar jag på om jag ska spela in lite material till en jag sedan ska posta iväg det till och så nervös... Fick förfrågan för någon månad sen men helt glömt av eller rättare sagt struntat under men måste få det gjort nu på söndag iaf! Sen att det inte blev någon vlogg i veckan var för att jag inte orkat och verkligen velat fokusera på bloggen! Men det kommer matriarkatet nästa vecka, lovar! Nu ska jag vara social och så hörs vi mer sen igen, puss på er!