Helt onödigt! 29/11

Go morgon alla bloggläsare, asså denna dagen... Till att börja med hade proverna jag tog tidigare i veckan inte kommit vilket gjorde att min försörjning på 30 min pga leta parkering inte gjorde något. Men ändå sjukt drygt att att dom inte kunde ringa innan och berätta det så jag kunde åka hem.... Asså idioter blir jag så arg på! Helt i onödan gick jag upp kl 05:00...Precis vad jag ville göra. Aja hoppas er dag har iaf varit bättre är tillbaka på småländskmark igen och ska tröst göra mina naglar, så skönt att få skiten gjord!

Men först ska jag köpa något att äta, rasta lillen och sen mot stor stan! När jag kommer hem ska jag tanka upp rödan på nytt och funderar på att provköra bilen jag nu kommer köpa! Vill först känna på den även om beslutet redan är fattat ;) Aja bloggar mer sen igen, puss på er!