Hemmafru! 24/11

Go kväll alla bloggläsare, asså förlåt för veckans uppdatering men verkligen fallit i ett moment där igenting vill funka... Ber verkligen ok ursäkt och inte alls min mening, men det är så mycket som händer och som kommer hända och känns som min hjärna krockat och allt som jag strukturerat upp plötsligt rört ihop sig. MEN hoppas det går över, ska iaf försöka fpkusera på bloggen nu och leverera inlägg som jag brukar, även om detta inlägg blev lite sent! Igår hade jag ett litet samtal med min pojkvän och vi har bestämt att jag ska lägga lite av min karriär åt sidan och fokusera helt på hemmet, där av min frånvaro.

Under den senaste tiden har jag inte mått vidare bra och min energi mer som spårlöst försvunnen... Där av att jag vill fokusera på hemmet och detta är en slags övergång för att sedan gå över helt att sköta allt i hemmet vad det nu innebär! Personligen tycker jag det känns underbart att kontrollera hemma och att det städas så som jag önskar dvs 2 gånger i veckan! Sen att vi kommer ha städerska ibland är väl en annan 5:a, men kommer se det som min lediga dag, typ! Alla projekt som jag tänkte börja med kanske tar sin tid eftersom jag känner att orken inte finns och där av att jag väljer lägga fokus på vårt hem. Aja nu ska jag jobba lite fram till killen kommer hem och sedan blir det matlagning och städning, samt ut med lillen. Bloggar mer sen igen, puss på er!