Lämna Sverige!

 Som ni vet pratade jag sist om att bara sticka utomlands 3 - 6 månader enbart för att njuta! Eftersom jag har ett jobb jag kan ta med mig känns detta väldigt lockande! Jag vill inte vara 30 och känna att jag inte gjort allt jag drömt om... Jag vill se tillbaka på livet som en rolig tid och att berätta för mina framtida barn att detta gjorde jag när jag var si och så. Känns som att här i Sverige hålls man kvar lite och allt ska vara så förbaskat rättvist och lika, inte kostigt att avundsjuka finns på dom som vågar sticka ut...

Detta är en dröm många undomar vill göra men tack vare normer att man ska plugga och sedan skaffa barn är risken stor att man missar livet. Jag har ett jobb jag kan förflytta mig med och inte behöver känna massa måsten om jag inte vill. Därför är mina tankar att jag ska eventuellt göra detta i november nästa år och det är precis lagom innan det blir sådär äckligt kallt!