Lyckad kväll! 6/11

Go morgon alla bloggläsare, hoppas allt är bra med er och att ni mår bra! Själv har jag varit vaken ett bra tag fram över, haha! Utgång igår och ja herre gud vad det blev FAB, förutom att jag behövde åka tåg med någon tönt paradise deltagar som även försökte tränga sig före... Men det hindrade jag honom för, haha! Men berättar mer om det i veckan ;) Det är något med mig och tjejernas som alltid gör att vi alltid får helt SJUKA utgångar, haha! Däremot vaknade jag pigg och utvilad och det är banne mig inte ofta, haha! Har även börjat Snapa mer så vill ni få lite extra matrial har ni det där, MollyNilson heter jag där :)

Idag blir det hem och tydligen är det mssor med snö i Småland så ska åka undertiden det är ljust. Dessutom var det en hel del som kände igen mig, skönt att man fortfarande har kvar sitt kändisskap i Skövde som den drottning man är =D Nu ska jag fixa mig lite snabbt och sedan blir det hem till småland, bloggar mer sen igen, puss på er!