Måste ha dom inför kommande veckor! 21/11

Go morgon alla bloggläsare, hoppas allt är bra med er och att ni mår bra! Själv är jag hemma hos föräldrarna för att jag glömde 3 saker som jag MÅSTE ha inom de närmsta månaden! Verkligen surt när man glömmer saker annars hade jag stannat kvar hemma, haha! Tanken var att jag skulle städa lägenheten hela morgonen och tvätta, men började städ lägenheten och bytte lakan redan när vi kom hem, haha! Skönt att ha det gjort och det lönade sig! Bestämt att jag ska försöka damsuga 2 gånger i veckan så man slipper massa små grus och sånt skit!

Idag ska jag även lillen bli klippt och vid 14:00 har jag ett möte gällande nytt projekt! Vi ska bara gå igenom min idé och går allt som det ska kommer det rulla på fint! Sen OM jag hinner ska jag försöka få tid för klorna, när jag ändå är hemma och det beror HELT om jag hinner... Hade varit skönt men beror helt på och lite senare i eftermiddag ska jag luncha med Papi, så sjukt länge sen! Mami var i Göteborg på något möte och henne träffar jag nog inte fören om någon månad igen =/ Därför jag var glad att vi åkte upp igår och inte idag endast! Aja nu ska jag jobba vidare och så hörs vi mer sen igen, puss på er!