Mot Hjo 20/11

Go eftermiddag alla bloggläsare, sitter nu i bilen påväg hem för att vi ska få träffa vår lilla bäbis! Verkligen saknat henne så mycket och verkar som hon kan få följa med till Skåneland fortsättningen! Super skönt! Tjejkväll igår som var väldigt trevlig men berättar mer om den på onsdag! Dom andra skulle iväg på någon julmarknad och jag valde att vi åkte tidigare eftersom vi har 3-4 timmar till Hjo och 2 timmar hem till Småland igen... hade vi åkt med dom lovar jag att vi inte hade åkt fören 16:00 och det innebär att vi skulle vara hemma vid 21:00 - 22:00, det var inget som direkt lockade, haha! I fortsättningen kan vi boka hotell för Gucci i skåneland så slipper man åka så tidigt! Hade varit skoj med marknad, men misstänker vi kommer ner inom kort! :)

När vi kommer hem blir det mat av lilla mamma och så himla mys! Dessutom ska jag plocka med mig lite saker till lägenheten som jag vill ha ner! Dessutom var hans kusin jätte söt och gav mig 2 par skor ingen kunde ha, super söt! Dock får jag jätte dåligt samvete... Men ska se om jag kan kompensera detta på något sätt! Det jag fått lära mig som liten är att man måste kompensera upp när någon är så snäll! Men får klura lite på det och så kanske jag kommer på något! Nu ska jag vara lite social och så hörs vi mer sen, puss på er!