Nya MK-örhängen!

I veckan som var fick jag hem dessa sötnosarna och det är 2 örhängen jag länge tänkt på som nu ÄNTLIGEN blivit mina! Fick den som en försenad födelsedagspresent av en gammal "kompis" jag inte träffat på länge, Som ni vet är jag helt crazy i MK-produkter och detta var verkligen inget jag hade förväntat mig, men asså wow! Han har förvisso aldrig gett mig dåliga presenter och trots att vi inte träffats på ett tag visste han ändå, så himla söt!

Dessa kommer jag verkligen vara så SJUKT försiktiga med och enbart bära vid speciella tillfällen. Killar som verkligen kan överraska är verkligen GULD värda och jag måste säga till dig OM du nu läser detta, tack tack! Vi kanske inte träffats på ett bra tag och trots det slutar du aldrig förvåna mig, SFSY <3

 


1 Molly Nilsson:

skriven

Dom ser ganska lika ut och kan tyvärr inte svara på det, men finns säkert kopior av MK-smycken :)

2 Mikaela

skriven

Så snygga! :)