Palla packa NU! 9/11

Go sen eftermiddag alla, ursäkta för super dålig uppdatering men jag har verkligen mått piss... Funderarpå om jag håller på att bli sjuk och känns super surt! Hoppas det bara är tillfälligt och ska mysa ner mig i sängen tidigt och kanske jag känner mig bättre imorgon, hoppas det! Övrigt av dagen har den varit ok, ska inom kort göra iordning en smoothie som kanske får mig på benen igen, haha!

Funderar om jag saknar min lilla bäbis som är hemma hos föräldrarna där hon blir mer än någon annan ompysslad, haha! En sak är säker dom skulle aldrig få en hund av mig för den skulle bli så fet och olydig så det finns inte, haha! Ett under att Gucci inte fått någon matstol, haha! Nu kom killen hem ganska nyligen och är i fullgång med att packa, asså varför?! Helt onödigt! Hade det varit i december, fine! Men i november, palla...

Aja ska börja med maten så han inte får sin dagliga mens som han annars kan få om han inte äter och jag med, haha! Men först en go smoothie, bloggar mer sen igen, puss på er!