Pracka min pojkvän eller en vän?!

Hej på er alla underbara, hoppas ni mår bra för det gör jag! Ska inom kort packa väskan innan jag beger mig hemåt. Kom hem för en bra stund sen och funderar på att spela in en video där jag prankar min pojkvän eller någon kompis med ett telefonprank då jag tar en låt och skriver mening efter mening, vad tror ni?! Om ni har någon bra låt som man verkligen inte blir avslöjad på direkt komentera den gärna! =D

Nu ska jag avsluta en annan video innan väskan ska packas ihop och det är den jag är lite små fundersam om den ska upp eller ej =/ Jag är egentligen jätte nöjd med den bara undrar om den är lämplig eller ej... Övrigt sätt har jag hunnit med det som skulle hinnas med idag och känner mig väldigt nöjd! Pratade tidigare med den Glade tidigare idag och nu är det spikat med utgång i helgen så klackarna ska med och nya skandaler ska skrivas, haha! När divan är tillbaka kan ingenting lovas att det ska skötas snyggt för det hinner jag glömma glas efter glas, haha!

Att bero på något annat ska jag eventuellt boka tid för lite skönhetsingrepp på någon salong i Skövde eller jönköping. Nu snackar vi inte naglar, fransar eller löshår. Har länge funderat över detta men glömt av det typ jämt... Dessutom är jag rädd för att det ska göra piss ont, haha! Kan ni gissa vad jaag ska göra?! ;)


 

1 Fröken Rödlök:

skriven

Sådana prank är roliga om dem inte failar :) Gäller att hitta en bra låt, men det är svårt. Man får inte glömma att läsa igenom texten noga först innan :D

Om du gillar smycken så har jag just nu en giveaway i samarbete med cocoo.se i bloggen - kika gärna in och delta du med! http://mizca.se/giveaway---smycken-27603679