Räknar ner dagarna! 16/11

Go morgon alla bloggläsare, hoppas allt är bra med er och att ni mår bra! Själv mår jag toppen och sovit hur bra som helst! Stack iväg till gymmet igår och det känns så SJUKT BRA, var en hel del där redan när jag kom dit men kunde springa i lugn och ro på löpbandet, samt få något att titta på undertiden dom andra körde något rotations schema kring lokalen :)

Idag blir deg jobb och sätta mig med lite videos om jag hinner, har bokat upp mig med massor av jobb så hoppas jag hinner med allt! Tycker det är så skönt att vakna upp morgonen och bara lyssna på tystnaden, så mysigt! Dricka som lilla smoothie i lugn och ro och kola genom lite bloggar, super mys!

Jag räknar verkligen ner dagarna tills bäbisen ska få komma hem, saknar henne så himla mycket och ska bara puss på henne när jag får tillbaka henne! Ibland undrar jag om jag har tid för en hund med tanke på hur mycket jag åker överallt, men andra sidan att sälja henne skulle aldrig komma på frågan heller! Aja nu ska jag lösa vidare på lite bloggar och så hörs vi mer sen igen, puss på er!