Så SKÖNT! 8/11

Go morgon alla bloggläsare, hoppas allt är bra med er! Själv är det toppen och betydligt bättre idag än igår! Satt mer eller mindre och planerade veckan som kommer och även kommande inlägg och videos. Där av att jag inte hade någon ork för att redigera en vlogg... MEN hoppas detär okej för er! Kom precis på att jag glömde mitt trådlösa internet hemma... Men får försöka hämta det nästa vecka eller om jag tar det veckan därpå! Väldigt glad att jag har back up, något jag kan rekomendera alla som vill och håller på med sociala medier! Värsta jag vet är sega hotellmodem, fy är allergisk mot sånt trams!

Bero på något annat ska jag fästa i lite löshår idag också, bara en remsa och det är för att det ska fyllas upp lite. Blir lite snyggare till lockat hår och har planeratt krusa håret någon kväll när vi ska äta kvällsmat/ute i Danmark! Sen inte tala om vad för skor jag ska ha med mig, haha! Ska även hinna till gymmet så jag inte tappar mitt flow jag fått upp heller! Dock har någon inte fått upp samma tempo, men man kanske inte ska förvänta sig av en som aldrig tävlat i någon form av idrott?! =)

Igår var första gångnen jag kunde dra fingrarna genom håret och det var så SKÖNT! Den känslan är helt underbar och det är nog det enda tråkiga med just löshår! Man blir lite begränsad, men det blir riktigt fint! Men innan jag sätter i nytt hår måste jag ta utvexten så det är gjort åtminstonde! Ska försöka fixa det ikväll, aja ska fortsätta med mitt och så hörs vi mer sen igen, puss på er!