Skaffa nytt gymkort! 26/11

Go morgon alla bloggläsare, hoppas allt är bra med er och att ni mår bra! Själv mår jag toppen och funderar på att bege mig till Skövde en stund för att träffa lite vänner och göra något vettigt under dagen! Fick en liten utbjudan av en kille i veckan som jag fortfarande inte svarat på, haha! Jag blev så förvånad över att han kom fram personligen och gav sitt nr?! Jag gillar killar som är pang på och kan ta för sig, lite som ledare och inte helt off, det är någ bland det mest avattraherande jag vet, har även börjar radera sånna kontakter i mobilen och laggt till dom i "Svara inte" i mobilen, haha! Där kan dom gott ligga bland alla andra som jag tappat intresse för, ett litet tips! ;)

 Eftersom jag verkligen, verkligen bestämt mig att komma i form igen ska jag försöka dra mig till gymmet senare ikväll! Ska kanske skaffa gymkort på STC igen. Gymmet jag går på här är så litet och maskinerna suger... Men ska se om det finns något annat gym här omkring som kanske är bättre, vad vet jag?! Ska ringa lite kompisar nu och se om dom har något roligt för sig i helgen och även börja göra utgångs outfiten så den verkligen kommer upp! Bloggar mer sen igen, puss på er!