Skönt med lite lugn och ro! 15/11

Go morgon alla bloggläsare, hoppas allt är bra med er och att ni mår bra för jag mår toppen! Ny dag och jag är så galet glad och önska jag visste varför, haha! Blev ingen städning, men ska satsa på det idag istället! Dessutom måste jag spela in lite matrial och inset att jag är ganska lat med min kanal, haha! Men jag är åtminstonde ärlig med det + att mitt "riktiga" jobb måste gå i första hand! Känner mig betydligt lugnare än på mycket länge och inte haft den där stressen jag har haft innan, super skönt!

Igår höll jag på att tvätta och jag börjar faktiskt fundera om vi ska strunta skaffa tvättmaskin och torktummlare, är jag knäpp eller vad säger jag?! Nej men tycker det är ganska chill ändå att tvätta och torka kläderna i tvättstugan och DET är inget jag trodde jag alls skulle säga! Men har som sagt inte bestämt mig helt än, men tanken finns! Bara en sådan sak låter helt SJUK iaf om ni frågar mig, haha!

Hinner jag ska jag även ta en fika på stan antingen med någon eller solo, älskar att sitta inne på cafe och bara kunna jobba i lugn och ro, så himla skönt! Funderar att köpa Mac och kanske ska passa på i veckan?! Är väldigt nöjd övermin stationära och har verkligen ingenting att gnälla över! Åh bero på något helt annat kikade på Gucci och D&G lakan igår tänkte faktiskt klicka hem ett 1 eller 3 par till den nya lägenheten, asså fatta vad MYSIGT! Det var typ dom jag visade igår bara lite snyggare, men annars ingen större skillnad! Dags för lite jobb och så hörs vi mer sen igen, puss på er!